98-21-66431060+

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

از دل آتش سوزی BASF ویتامین A سالمتری سر بر می آورد

 Lutavit® A 1000


 Lutavit® A 500
 ویتامین A Palmitate 1.6 Mio IU / g

Lutavit® E 50


Lutavit® E 50 S


 ویتامین E استات 94٪

       این وضعیت اضطراری برای این محصولات ویتامینه و مواد تشکیل دهنده آنها مبتنی بر سیترال و ایزوپرنول از نوامبر 2017 به دنبال آتش سوزی 31 اکتبر 2017 به اجرا درآمده بود. که BASF را مجبور کرد که کارخانه سیترال خود را در لودویگز هافن تعطیل کند.


  تأثیر توقف طرح سیترال بر میزان عرضه ویتامین های A و E به بازارهای جهانی مواد غذایی و خوراکی بسیار زیاد بود. بازار جهانی مواد غذایی ویتامین A 1000 به ویژه در ماههای پس از حادثه بسیار دشوار بود و شاهد افزایش بی سابقه قیمت ها بود. قیمت خوراک ویتامین A تنها در هفته های اخیر به سطح پیش از حادثه بازگشته است .یعنی قیمت در اتحادیه اروپا گزارش شده توسط Feedinfo در تاریخ 2 ژوئیه 2018 حدود 75 یورو / کیلوگرم بود.

https://marketing.feedinfo.com/wp-content/uploads/2018/07/basf040718a.gif

     در 2 ژوئیه، BASF همچنین تأیید کرد که تولید مجدد محصولات پس از آن برای محصولات تغذیه ای حیوانی به همان صورت برنامه ریزی شده است و لغو وضعیت اضطراری برای مشتقات ویتامین و چندین کاروتنوئید آسیب دیده در کسب و کار تغذیه حیوانات اجرا می شود.


    دکتر کریس ریکر، معاون مدیرعامل ، در بخش تغذیه حیوانات خانگی 
BASF به خبرنگار Feedinfo  گفت: “لغو مجوز وضعیت اضطراری برای محصولات ویتامین A و E و چندین کاروتنوئید آسیب دیده در کسب و کار تغذیه حیوانات در یک روش گام به گام پیگیری خواهد شد.” “ما در حال پیگیری هستیم تا Lutavit® AD3 و کاروتنوئیدها را به مشتریانمان در مناطق مختلف به صورت برنامه ریزی، با توجه به زمانهای مربوطه مورد عرضه قرار دهیم”.


آغاز کار تولید سیترال در لودویگز هافن توسط 
BASF در ماه آوریل اعلام شد. هنگامی که از او پرسید که چرا BASF قبلا از لغو وضعیت اضطراری برای ویتامین A و E اعلام نکرده است و یا در صورت شک و تردید در مورد ساختن سهام کافی، دکتر ریکر سریعا اشاره کرد که BASF هرگز شک و تردید در ایجاد ذخایر کافی نداشته است.


“چشم انداز ما در راه اندازی مجددطرح ویتامین 
A و E در لودویگز هافن و در دسترس بودن محصولات ویتامین صحیح است و هنوز هم معتبر است: ما تنها توانستیم این طرحها را به طور کامل راه اندازی مجدد کنیم، زمانی که عرضه سیترال مجددا برقرار شد و واسطه های متناظر برای ویتامین A و E در دسترس بود “، او تاکید کرد. انتظار می رود محصولات تجاری BASF موسسات تغذیه ای انسان و حیوانات (ویتامین A، E، چندین کاروتنوئید) از سایت لودویگز هافن برای حمل و نقل 6 تا 12 هفته پس از اتمام کارخانه سیترال، شروع به کار کنند. در دسترس بودن واقعی به شدت به محصول بستگی دارد. “

از زمان وقوع این حادثه، BASF در دسترس بودن محصول بسیار شفاف بوده است. این شرکت راه اندازی یک وب سایت اختصاصی (https://nutrition.basf.com/en/Citral-plant.html) با آخرین اطلاعات مربوط به شروع تولید پایدار و شروع به کار اولیه محصولات اصلی کلیدی آغاز کرد. تصویر زیر که از وب سایت در تاریخ 2 ژوئیه 2018 گرفته شده است، جدول زمان بندی تخمین زده شده برای کارخانه های تغذیه حیوانات در لودویگز هافن را نشان می دهد.

 


https://marketing.feedinfo.com/wp-content/uploads/2018/07/basf040718b.gif

“ما تعداد زیادی بازخورد مثبت برای وب سایت دریافت کرده ایم. ما دائما این سایت را تا زمانی که برگشت به کسب و کار عادی برای همه محصولات ما انجام شود به روز رسانی می نماییم “

سیترال در طی چند ماه گذشته، این شرکت همچنین نقاط عطف اصلی را در مجتمع مواد معدنی مواد شیمیایی BASF Petronas Chemicals در کویتان، مالزی، جایی که این شرکت همچنین سیتران تولید می کند، به دست آورد. قبل از راه اندازی تولید سیترال در لودویگز هافن، حجم محدود سیترات از کوآنتان برای حمایت از مشاغل آسیب دیده در شرایط وضعیت اضطراری در لودویگز هافن، یعنی تولید محصولات پایین دست ساخته شده بود. چنین حجم هایی با توجه به ملاحظات BASF به روش عادلانه و منطقی به اشتراک گذاشته شده و طبق قوانین توزیع گردید.


در مورد اینکه چقدر مهم است که طرح سیترال در کوآنتان با ظرفیت کامل در حال اجرا باشد، دکتر ریکر استدلال کرد که سرمایه گذاری در کوآنتان ، عمدتا با توجه به مواد تشکیل دهنده مواد موثره، یک ستون مهم است که به تامین امنیت و تداوم کسب و کار در سراسر سیترال کمک می کند زنجیره ارزش با این حال، به نظر او، BASF می تواند به طور کامل نیازهای مشتریان خود را برای خطوط تولید محصولات تغذیه با زنجیره ارزش مرکزی خود را در لودویگز هافن به جلو حرکت دهد.


برای BASF، اطمینان از عرضه قابل اعتماد در زنجیره ارزش مرکب، برای جلوگیری از تکرار بحران بازار ویتامین A، بیشتر از یافتن راه حل های جایگزین برای استفاده از سیترال در فرآیند تولید، بسیار مهم است.

“سؤال این است که آیا سیترال را با یک پیش ماده دیگر برای ویتامین ها جایگزین می کند یا خیر؛ هدف این است که از عرضه قابل اعتماد در زنجیره ارزش مرکزی اطمینان یابیم “، دکتر ریکر گفت.

https://marketing.feedinfo.com/wp-content/uploads/2018/07/basf040718-rieker.gif

کریس ریکر معاون مدیرعامل – BASF بخش تغذیه حیوانات


“حوادث فراتر از کنترل معقولانه هرگز نمی توانند به طور کامل انکار شوند. با این حال، ما از نزدیک اقدامات تداوم کسب و کار خود را بررسی می کنیم تا آنها را تشدید و گسترش دهیم “. این بررسی شامل ارزیابی ریسک جامع در سراسر زنجیره ارزش مرکزی (از منبع مواد خام به تولید، زنجیره تامین، کیفیت و 
EHS و غیره) می باشد. هدف ما این است که به طور فعال با کاهش سرمایه گذاری، کاهش خطرات را نیز کاهش دهیم. متخصصان تمان منابع خود را اختصاص داده اند تا از اجرای سریع اقدامات کاهش خطر اطمینان حاصل کنند. “


دکتر ریکر همچنین می افزاید: “ما متاسفیم که باعث ایجاد چنین ناراحتی هایی برای مشتریان مان شدیم. اما شاهد بودیم که ایجاد یک مدیریت بحران جامع، بسیار سریع انجام شد. این امر به ما کمک کرد تا با مشتریان مان شفاف ارتباط برقرار کنیم و تعاریف زمان مشخص برای کار تعمیر و فرآیند بازسازی را تعریف کنیم. ما بازخورد بسیار مثبتی در مورد نحوه ارتباط با مشتریان و همچنین وب سایت وضعیت اضطراری ما ارائه دادیم که هنوز هم به روز رسانی های هفتگی در مورد وضعیت ارائه می دهد. ما همچنین اهمیت بسیار بالای اقداماتی را که ما نصب کردیم، برای کمک به کاهش عواقب این رویداد غیرمنتظره برای مشتریانمان ارزیابی کردیم. آخرین، اما مهمترین نکته، ما یاد گرفتیم که چقدر مهم است که یک تیم از افراد بسیار حرفه ای شبانه روز، برای بازگشت به وضعیت طبیعی عرضه، کار کنیم. این چیزی است که من بیشترین افتخار را دارم “.


کارخانه ویتامین 
A جدید و با وجود چالش هایی که بوسیله BASF در ویتامین A تجربه کرده است، این شرکت همچنان با پروژه خود برای ساخت این کارخانه جدید در لودویگز هافن ادامه میدهد. انتظار می رود این تسهیلات، که قرار است در سال 2020 در جریان باشد، ظرفیت تولید سالانه ویتامین A BASF را به میزان 1500 مترمکعب افزایش دهد. ارزش مرجع برای این مقدار استات ویتامین A با 2.8 میلیون واحد بین المللی است.


دکتر ریکر، با ارائه یک بروزرسانی، اظهار داشت: “ما اخیرا شروع به ساخت این کارخانه با استفاده از پیلینگ کردیم. تدارکات تجهیزات پیشرفت کامل دارد “.


“در نهایت، این تاسیسات جدید به طور قابل توجهی افزایش کل ظرفیت تولید سالانه ویتامین 
A ما را برای تغذیه حیوان و انسان خواهد کرد. ما این سرمایه گذاری را می خواهیم تا عرضه های طولانی مدت را برای مشتریان خود با ویتامین A با کیفیت بالا تامین کنیم و به ما در برآوردن تقاضای رو به رشد بازار ادامه دهیم. “

Lutavit® A NXT


BASF همچنان شاهد رشد قوی در بازار ویتامین A است. این شرکت همچنین انتظار دارد محصولات جدید Lutavit® A NXT خود را برای حمایت از تعهد خود برای حفظ قابلیت اطمینان عرضه درازمدت و رفع تقاضای جهانی برای ویتامین ها مورد حمایت قرار دهد.


Lutavit® A NXT یک سال میلادی قبل (2017 ژوئیه) آغاز شد، یک محصول جدید ویتامین A است که در آن اتوکسیوین (EQ) به عنوان تثبیت کننده جایگزین هیدروکسی متولید بوتیل (BHT) می شود. این محصول در انتظار تعلیق تابستان سال گذشته مجوز اتحادیه اروپا برای ethoxyquin و خوراک حاوی ethoxyquin (مقررات (EC) شماره 2017/962) راه اندازی شد.


“ما در مورد ایمنی غذا هرگز ریسک نمی کنیم و ما می خواهیم از مشتریانمان در شرایطی که مطابق با مقررات جدید، مانند تعلیق 
EQ در اتحادیه اروپا هستند، حمایت کنیم. ما انتظار داریم Lutavit® A NXT به عنوان پیشینیان خود در زمینه عملکرد و کیفیت محصول موفقیت آمیز باشد “، دکتر ریکر اظهار داشت. “تا کنون، بسیاری از مشتریان در حال حاضر آزمایش های داخلی را انجام می دهند و عملکردLutavit® A NXT را به عنوان بهترین در کلاس ویتامینA   در مقایسه با محصولات مشابه رقیب تایید کرد. با تثبیت Lutavit® A NXT با BHT با استفاده از تکنولوژی فرمول بندی اختصاصی ما، ما محصولی با کیفیت بالا را مطابق با آخرین مقررات اتحادیه اروپا ارائه می دهیم. این نشان می دهد که ما هیچ وقت ایمنی غذا را به خطر نمی اندازیم. “


برای 
Lutavit® A 1000، Lutavit® AD3 و Lutavit® A 500 S، BASF در حال حاضر به Lutavit® A NXT تغییر یافته است. محصولات تولیدی ویتامین A این شرکت قبلا با EQ تثبیت نشده بود.


“ما در حال ارائه 
Lutavit® A NXT به مشتریان مان در سراسر جهان هستیم. دکتر ریکر گفت: تولید این محصولات تنها با یک تکنولوژی فرمولبندی، روند تولید ما در سطح جهانی هماهنگ است.


ویتامین 
E و یک نگاه سریع در مورد ویتامین E – یک بازاری است که در حال حاضر در یک سقوط آزاد قرار دارد و قیمت ها به پایین ترین حد خود رسیده است .

    بحث های جاری در بازار مربوط به ویتامین E شامل استفاده از محصولات جایگزین برای ویتامین E و بررسی احتمالی میزان ویتامین E در رژیم های غذایی می باشد. علاوه بر این، بازیکنان بازار همیشه علاقه مند به تکنیک های تولید جدید با هزینه بالایی برای تولید هستند (به عنوان مثال یک شرکت چینی موفق به تولید مقادیر صنعتی ایزوفیتول از فارنزن از طریق تخمیر قند ها توسط مخمر شده است که این امر برای سلامتی مضر است و باید مصرف کنندگان به ان توجه کنند. )


اما دکتر ریکر به احتیاط در این مورد دعوت می کند. “هنگامی که به دنبال محصولات جایگزین به ویتامین 
E و مقادیر مربوط به ورود، باید به وضوح از توابع اساسی این ویتامین آگاه بود. به همین ترتیب، ویتامین E برای سلامتی حیوانات حیاتی است. به عنوان یک ماده مغذی ضروری که تمام حیوانات باید از رژیم غذایی خود تامین کنند، نمی توان آن را با هیچ مولکولی دیگری بدون خطر سندرم های نقص جدی جایگزین کرد. “


با وجود چالش های فوق العاده ای که 
BASF در چند ماه گذشته با آن مواجه بوده است، این شرکت همچنان به تولید تمام واسطه ها در داخل زنجیره ارزش داخلی می پردازد. این استراتژی است که به شرکت کمک می کند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن