98-21-66431060+

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تاخیر یک روزه ، روز دوم نمایشگاه ایران پلکس 2018

دومین روز هفدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته به علت جلسه سران جمهور سه کشور روسیه، ترکیه و ایران در روز جمعه تعطیل و در روز شنبه 17 شهریور، پیگیری شد.

البته این موضوع نیز به نوبه خود مایه تعجب شده است چرا که تقریبا بی سابقه است که یک نمایشگاه بین المللی در پایان روز اول خود تغییر برنامه دهد.

مهمترین خاصیت نمایشگاه دام و طیور تهران ، دید و بازدید های صورت گرفته بین مشتریان و تامین کنندگان است. تقریبا از سرتاسر کشور مرغداران و گاوداران از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

مرتضی تیموری راد و ارش ابن علیان رشیدی عراقی دکتر فیضی از استان آذربایجان شرقی

این دیدار سالیانه سنتی مهمترین دست‌آورد نمایشگاه دام و طیور میباشد. از ارایه محصولات جدید و میهمانان خارجی کمتر اثری دیده میشود. علیرغم اینکه نام بین المللی برخود دارد ، هر سال تعداد میهمانان خارجی کمتری در نمایشگاه دیده میشود که این امر به عنوان زنگ خطری حایز اهمیت است.

تقریبا در تمامی نشست های بین مشتریان و غرفه داران مشکلات ارزی و نگرانی های ناشی از آن بر صنعت دام و طیور موضوع محوری بوده و تردید از آینده و امید به درست شدن وضعیت دو کفه ترازوی گفت و شنودها  است که معمولا سه وضعیت در دل خود دارد:

یا دو طرف بر کفه ناامیدواری سنگینی میکنند یا دو طرف بر کفه امیدواری می کوبند و یا اینکه یک طرف کفه امیدواری و طرف دیگر سنگ وزنه کفه ناامیدی میگردد.

خوب به هر حال آنچه به عنوان مهمترین دست‌آورد این ملاقات و نشست ها میباشد رسانیدن این پیام به مخاطبین است که ما هنوز در صحنه صنعت دام و طیور حاضریم.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن