98-21-66431060+

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کارنامه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته

تاریخ شروع:

پنجشنبه 97/06/15

تاریخ پایان:

يكشنبه 97/06/18

محل برگزاری:

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران

در این رویداد دهها شرکت‌کننده‌ داخلی و خارجی آخرین دست‌آوردهای خود در صنایع مربوطه اعم از خوراک، دستگاه ساز و دارویی را با علاقمندان خود به مشارکت گذاشتند.

 دام، طیور، شیلات و فرآورده‌های لبنی، به عنوان یکی از مهمترین زیربخش‌های کشاورزی، می‌تواند نقش مهمی در رشد و توسعه اقتصادی کشور ایفا کند. ضمن در نظر گرفتن شرایط اقتصادی این روزهای کشور، به نظر میرسد توجه به توسعه این صنعت در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد.

برگزاری نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته یکی از این رویدادهاست که هرساله با هدف ارتقای این صنعت در معرض دید علاقه‌مندان، کارشناسان و متخصصان قرار می‌گیرد.

این نمایشگاه که بستری برای ارائه محصولات جدید بوجود آورده بود و تولیدکنندگان، واردکنندگان، متخصصان و فعالان اقتصادی ایرانی و خارجی در آن حضور بهم رسانیدند، به عنوان یک رویداد شناخته شده ی اقتصادی در سطح منطقه محسوب می‌شود و همچنین مشارکت در چنین پدیده های اقتصادی و تبلیغاتی می‌تواند بهره‌وری و بازخورد مطلوب‌تر را برای شرکت‌کنندگان فراهم نماید.

    

بر اساس این گزارش 230 شرکت داخلی و 30 شرکت خارجی از 10 کشور دنیا در این نمایشگاه حضور داشتند.

از جمله کالاهای ارائه‌شده نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته می‌توان به ماشین‌‌آلات و تجهیزات صنعت دامپروری و مرغ‌داری، خوراک و مکمل‌های غذایی دام و طیور، دارو، واکسن، مواد بیولوژیک و … اشاره کرد.

لازم به ذکر است غرفه‌داران این نمایشگاه در سالن‌های 5، 31، 35، 38، 40، 41 و 44 نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور بهم رساندند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن